انتخاب صفحه

برای مشاوره رایگان درباره خرید واجاره آپارتمان، دفتر کار و ویلا در روسیه با RussWay تماس بگیرید.

 

مشاور املاک شما در روسیه 

 

مشاوره خرید ملک و اجاره آپارتمان در روسیه، کسب اطلاعات از مناطق مختلف مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی، کازان، وارونژ و دیگر شهرهای روسیه را به ما بسپارید. از صفر تا صد کار را برای شما انجام میدهیم.

RussWay به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب با هزینه معقولانه را در خرید و اجاره آپارتمان را در روسیه برگزینید.

سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک در روسیه یک فرصت مناسب و با ثبات جهت سود فراوان در آینده میباشد. فرصت سرمایه گذاری در روسیه ( خرید ملک در روسیه ) را از دست ندهید. مناطقی در مسکو و دیگر شهرهای روسیه به شدت در حال رشد هستند و با ارقام معقول و قیمت های مناسب می توانید املاکی خریداری کنید.

راه روسیه RussWay به شما این امکان را میدهد تا با سرمایه گذاری ملک در روسیه، درآمد ثابت ارزی را برای خود فراهم سازید.

شما میتوانید تنها با هزینه 90 هزار یورو در شهر مسکو آپارتمان و یا یک ویلا خریداری  کنید!

فرصت سرمایه گذاری در روسیه را از دست ندهید، همین امروز اقدام کنید و با ما تماس بگیرید.

مالیات بر املاک در روسیه بسیار پایین بوده و در شرایط از ایران نیز ارزان تر است.

مالکیت 100% ملک در روسیه را از دست ندهید.

علاوه بر شهر مسکو، مناطقی در حومه مسکو با سرعت فراوان در حال رشد میباشد و کیفیت ساخت منازل بسیار مناسب و مطلوب میباشد. دسترسی از این مناطق که به Моско́вская о́бласть ( ماسکوفسکایا اوبلاست ) معروف میباشند به مرکز شهر مسکو ( میدان سرخ ) بسیار آسان بوده (مناطق یاد شده برای مثال رابطه ای همانند شهر لواسان و کرج با تهران را دارند ) و شهرداری مسکو که بسیار قوی است به این موضوع اهمیت ویژه ای دارد. در کل مسکو دارای یکی از قویترین شبکه حمل و نقل در دنیا میباشد.

حتی اگر خودتان قصد اجاره آپارتمان در روسیه یا خرید ملک در روسیه برای خود و یا برای فرزند دانشجو خود را در روسیه دارید با مشاورین ما رایگان تماس بگیرید و کسب اطلاع کنید. ما شما را با افتخار راهنمایی میکنیم تا به راحتی و شخصا اینکار را انجام دهید.

توجه : مواظب کلاهبردارها باشید، آنها سرمایه گذاری بر روی ملک و زمین را به شما پیشنهاد میدهند و قول گرفتن اقامت و تابعیت روسیه.
این در حالیست که خرید زمین کشاورزی برای خارجی ها در روسیه ممنوع بوده و کلاهبردارها با پول شما و تبلیغ سرمایه گذاری در روسیه  با ارقام پایین، با مبالغ جمع آوری شده از مشتریان، به اسم خودشان سرمایه گذاری کرده آنهم به روش ( بازسازی  آپارتمان و پیش خرید منازل مسکونی ) ولی به شما اعلام مینمایند که زمین و ملک را به نام شما کرده اند. ( با اسناد جعلی )
مواردی هم مشاهده شده که زمین را به نام شخص خارجی که تبعه روسیه نمیباشد کرده ولی بعد از شش ماه تا یکسال دولت روسیه آنرا از فرد خارجی پس گرفته و جریمه های سنگین را متحمل شخص نموده است.

 

به طور کلی مزایای خرید ملک در روسیه :

 

  • مالیات کمتر: میزان مالیات دریافتی در کشور روسیه، برای ملک و املاک بسیار پایین بوده و در برخی موارد حتی کمتر از ایران می باشد.

 

  • قیمت املاک ارزان تر: به عنوان مثال شما با دویست میلیون تومان، در چه مناطقی از ایران می توانید ملک بخرید؟ خب جواب این سوال را همه ما می دانیم. جالب است بدانید که شما می توانید در بهترین مناطق فدراسیون روسیه بهترین املاک را خریداری کنید و از زندگی در کشوری کاملا آزاد، خوش آب و هوا، زیبا و با کیفیت زندگی بالا لذت ببرید.

 

  • هزینه های ارزان زندگی: شاید باورش سخت باشد اما باید بدانید که در خیلی از موارد مخصوصا در مواد غذایی هزینه ها بسیار پایین تر از ایران و یا در سطح آن می باشد. (قیمت ها در سایت موجود است می توانید مقایسه کنید)

 

  • امکان گرفتن اقامت و تابعیت از طریق خرید ملک در روسیه: خرید ملک در روسیه ، پروسه و تابعیت برای شما و خانواده شما را سرعت می بخشد. بدین صورت شما می توانید از مزایای یکی از با اعتبارترین پاسپورت های جهان بهره مند شوید.
    میتوانید ملکی را در شهر رویایی سنت پترزبورگ یا مسکو خریداری کرده و بصورت روزانه یا سالانه اجاره دهید و کسب درآمد کنید ارزی داشته باشید. روسیه کشوری توسعه یافته، پنجمین اقتصاد بزرگ جهان و یکی از ابر قدرت های جهان می باشد، مسلما خرید ملک و سرمایه گذاری در روسیه بسیار سودمند و سود آور می باشد.

 

  • امنیت: قطعا کشور روسیه یکی از امن ترین کشور های دنیا می باشد. آنچه در رابطه با باند های مافیایی و امنیت پایین که از منابع رسانه ای شنیده می شود، صرفا مقوله های هالیوودی و پروپاگاندا های رسانه ای بوده و وجود خارجی ندارند. در این کشور امکان بهره مندی از بهترین مدارس با استاندارد های بالا برای فرزندانتان کاملا رایگان می باشد.

 

  • بر خلاف ترکیه و دبی، مالکیت در روسیه به صورت صددرصدی متعلق به خودتان بوده و نیاز به واسطه نخواهید داشت. به این ترتیب شما با خیالی آسوده می توانید ملک مورد نظر خود را در این کشور خریداری کرده و سپس به واسطه همان ملک، امور مربوط به اخذ اقامت یا تابعیت و یا انجام فعالیت های تجاری خود را آغاز کنید.

لینک اطلاعات مربوط به اخذ اقامت، تابعیت ( شهروندی ) روسیه

————————————————————————————

اطلاعات تکمیلی در خصوص خرید ملک در روسیه :

 

  • طبق قانون خارجی ها این امکان را دارا هستند تا نسبت به خرید ملک، آپارتمان، خانه ویلایی، زمین غیر کشاورزی، کارخانه و … اقدام کرده و به نام خود سند تنظیم کنند.
  • در خصوص خرید زمین در روسیه، در بعضی از مناطق محدودیت هایی وجود دارد که فرد خارجی و حتی تبعه روس حق خریداری زمین را ندارد.
  • خرید و فروش زمین کشاورزی برای خارجی ها طبق قانون ممنوع میباشد.
  • صرف خرید ملک،آپارتمان، کارخانه، زمین و …. منجر به دریافت و اخذ اقامت روسیه نخواهد شد، ولی امکان دریافت اقامت روسیه را تسهیل میبخشد.
  • اکثر آپارتمان ها بیمه می شوند، مگر اینکه یک ملک نخبه با قیمت بسیار بالایی باشد. میزان بیمه به مقدار 0.5 الی 1 درصد می باشد.                                                                              

 

اجاره آپارتمان در روسیه :

 

با مشاوره و گفت و گو با کارشناسان و وکلای خبره ما در امور ملک و تنظیم قرارداد، ما با افتخار خدمات زیر را به شما ارائه میدهیم.

    • یافتن ملک، آپارتمان، فروشگاه  و یا دفتر کار مناسب با توجه به ویژگی های مورد نظر شما و بودجه
    • ارائه اطلاعات و ویژگی های هر شهر و اطلاعات تکمیلی در خصوص مناطق آن
    • همراهی شما برای بازدید از آپارتمان مورد نظر
    • مشاور حقوقی شما جهت تنظیم قراداد و یا سند با هدف رعایت حقوق برابر
    • انجام کلیه استعلامات از ادارات مربوطه جهت اطمینان از مرحله پیش از صدور سند

  اطلاعات تکمیلی در خصوص اجاره ملک در کشور روسیه :

  • متاسفانه در برخی از سایت ها به اشتباه به شما عزیزان اطلاع رسانی گردیده که “اکثر صاحب خانه ها علاقه ای به اجاره دادن آپارتمان خود به غیر روس را ندارند و به طور واضح در آگهی اعلام می‌کنند که به مردم کشور های آسیایی و شرقی اجاره نمی‌دهیم” حرف درستی نبوده و با واقعیت تناقض دارد. پیشنهاد میکنیم خود به شخصه با موجر قرار گذاشته و با ملاقات حضوری نسبت به توافق با یکدیگر اقدام نمایید. خیلی وقت است دنیای امروز از این افکار قرون وسطایی عبور کرده است.
  • مواظب کلاه بردارها باشید با دشوار جلوه دادن اجاره ملک در روسیه و بازارگرمی، قصد فریب شما را داشته تا پورسانت غیرمعقولی بابت پیدا کردن ملک اجاره ای از شما دریافت کنند.
  • در کشور روسیه جهت اجاره آپارتمان، واژه ای معادل “رهن” وجود ندارد. در صورت اجاره ملک در روسیه، شما تنها میبایست رقمی معادل یکماه اجاره را به تا پایان مدت قرارداد به عنوان پول پیش به موجر پرداخت نمایید .
  • زمانی که شما به روسیه سفر میکنید، میبایست محل اقامت خود را برای دولت روسیه مشخص نمایید.چنانچه در هتل، هاستل اقامت دارید، اپراتور هتل اینکار را برای شما انجام میدهد. اما در خصوص اجاره آپارتمان، شما میبایست از صاحب خانه در خواست نمایید تا اینکار را برای شما انجام دهد. مشخص کردن محل اقامت در روسیه “رگستراتسیا” نام دارد.
    به دو طریق امکان رجیستر کردن محل اقامت امکان پذیر است :

1- مراجعه به اداره پست با شخص روس که شما را در منزلش رجیستر کند.

2- مراجعه به مراکزی شبیه پلیس + ۱۰ به نام Мои Документы یا МФЦ.

 

مدت زمان عقد قرارداد اجاره در روسیه

  • اجاره کوتاه مدت: اکثر بازرگانان، تجار، خانواده های دانشجویان و افرادی که به قصد توریستی به روسیه سفر مینمایند، از این نوع قرارداد منعقد مینمایند. به طور کل اگر قرارداد شما زیر 6 ماه اعتبار داشته باشد به آن قرارداد اجاره موقت میگویند.
  • اجاره بلند مدت: افرادی که دارای اقامت موقت روسیه RVP و یا اقامت دائم روسیه VHZH میباشند، همچنین دانشجویان و افراد دارای ویزای کار روسیه، معمولا از قرارداد بلند مدت اجاره استفاده میکنند. قرارداد بالای 6 ماه در روسیه را قرارداد بلند مدت نامیده میشود. 

 

هزینه اجاره آپارتمان در مسکو

قیمت اجاره و رهن آپارتمان ها در روسیه نسبت به کیفیت و امکانات آپارتمان و همچنین موقعیت و  فاصله از مترو و دیگر وسایل رفت وآمد متفاوت بوده و تقریبا از 400 دلار به بالا در دسترس هستند.هزینه زندگی و اقامت در کشور روسیه ماهانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار می باشد.هزینه های روزانه زندگی در شهرهای سن پطرزبوگ وولگاگراد از هزینه های زندگی در مسکو کمتر است:اگر هزینه های مسکن در شهر مسکو را کنار بگذاریم هزینه های زندگی در این شهر بسیار کم تر از غرب خواهد بود.

 

سرمایه گذاری در روسیه

در بسیاری از کشورها، امور مربوط به خرید املاک تجاری بسیار سخت و پیچیده می باشد، در حالی که در روسیه چنین نبوده و به راحتی می توان ملک تجاری مورد نظر خود را به قیمت مناسب خریداری نمود. خب چه بهتر است که بتوانید یک ملک تجاری با قیمتی مناسب خریداری کنید و محصولات خود را بصورت مستقیم عرضه کنید.

شما می توانید کلینیک پزشکی خود را داشته باشید یا رستوران مورد علاقه خود را در هر نقطه ای از روسیه افتتاح کنید، خبر خوب این است که روس ها بسیار شیفته غذا های ایرانی هستند. اگر تاجر هستید یا تولیدی دارید، می توانید در بزرگترین مراکز تجاری مکانی را رهن یا اجاره کنید و محصولات خودتان را بصورت مستقیم ارائه کنید.

به عنوان نمونه، فودسیتی مسکو بزرگترین مرکز تجاری اروپا می باشد که شما می توانید غرفه ای با قیمت مناسب در آن تهیه کرده و از مزایای فراوان بازار آزاد استفاده کنید.

برای مشاوره سرمایه گذاری در روسیه با ما تماس بگیرید.

لینک اطلاعات سرمایه گذاری در روسیه

 

سوالی که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد، این است که چرا قیمت ملک بسیار مناسب و ارزان است؟ اگر اینطور بود که همه الان در روسیه ملک داشتند! این سوال، سوال بسیار خوبی است که در ادامه سعی کرده ایم به آن پاسخ مناسب را بدهیم. برای اینکه به خوبی بتوان به این سوال پاسخ داد، لازم است که چند حقیقت را در رابطه با این کشور مد نظر قرار دهید.

  • روسیه بزرگترین کشور کره زمین است با جمعیتی حدود ۱۵۰ میلیون نفر.
    • بنابراین در کشوری به این وسعت زمین ارزشی ندارد.
    • دولت در مورد جمعیت و سرمایه گذاری در روسیه برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت مناسبی دارد. مقوله هایی در مورد فرزند آوری جهت افزایش جمعیت و همچنین جذب سرمایه گذاری خارجی از جمله این برنامه ها هستند. برای مثال به تازگی دولت قانونی را اجرایی کرده است که به هر خانواده برای فرزند سوم به بعد ۱۰ هزار یورو تعلق می گیرد.
    • دولت روسیه از سال ۲۰۱۵ طرحی را به اجرا در آورده است که به هر شهروند روس ( دقت کنید شهروند روس و نه خارجی ) در مناطق مشخصی ده هکتار زمین رایگان حاصلخیز برای کشاورزی می دهد به شرطی که هر شهروند ۴ سال بر روی این زمین ها کار یا سرمایه گذاری کند.
  • دولت روسیه به تازگی برای جذب سرمایه گذاری های خارجی قوانین بسیار مناسبی را تصویب کرده است و حتی در مواردی به سرمایه گذار خارجی زمین رایگان با مالیات صفر درصد تعلق می گیرد.
  • با رشد سرمایه گذاری خارجی و ساخت و ساز های گسترده، قیمت ملک فعلا در شرایط مناسبی قرار دارد. اما باید بگوییم که با توجه به رشد اقتصادی  و شرایط بعد از جام جهانی مطمئنا قیمت املاک بالا خواهد رفت.

همیشه مراقب افراد سودجو و شرکت های کلاهبرداری باشید و قبل از انجام هر کاری با متخصصان در این زمینه مشورت نمایید.

سایت های پیشنهادی جهت مشاهده و اجاره ملک در روسیه:

 

www.Avito.ru
www.domofond.ru
www.cian.ru

 

لینک های مفید :

– تحصیل 

– هزینه های زندگی در مسکو

– ثبت شرکت

– ویزا روسیه

– اقامت 

 

 

error: